10 kwi 2013

Konkurs odwołany, blog zawieszony!

Moi kochani 
niestety jestem zmuszona zawiesić bloga. Nie mam ostatnio czasu aby go prowadzić systematycznie, jednak żal byłby mi go usuwać. Konkurs zostaje nie tyle odwołany co przeniesiony w czasie.  Jak już wrócę to obiecuje go przeprowadzić. 
Powód zawieszenia? Szkoła. 23-25 Kwietnia mamy testy gimnazjalne i nauczyciele straszliwie nas cisnął. 
Wracam prawdopodobnie od razu po testach, jednak nie jestem do końca pewna. Możliwe, że sporadycznie będą pojawiać się jakieś posty ale prawdopodobnie nie. 

Bardzo Was wszystkich przepraszam :( 

A na otarcie łez kilka zdjęć z serii ,,To już było, dobrze że się skończyło,, ;) 

Enjoy!





1 komentarz:

  1. Piękne zdjęcia ; D powodzenia na egzaminach + czekam na twój powrót na bloga ; D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy ;) Zapraszam do odwiedzania mnie częściej ;) Maz jakieś specjalne zamówienia na zdjęcia? Pisz!