9 lip 2012

Projekt 365

Cześć, mam na imię Ania, mam 15 lat. Na tym blogu chce udowodnić, przede wszystkim sobie, że chcieć znaczy móc. Zaczęłam robić zdięcia stosunkowo nie dawno bo jakieś kilka tygodni temu. Wczoraj przeglądając fora fotograficzne dopatrzyłam się rady: ,,Nie wystarczy jednak tylko znać teorię, żeby wiedzieć, jak robić dobre zdjęcia lustrzanką. Trzeba ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć. Możesz, jak wielu fotografów, założyć specjalny blog i ustalić sobie, że codziennie będziesz wrzucał na niego jedno zdjęcie zrobione tego dnia (tzw.projekt 365)". To właśnie mam zamiar zrobić. Jednak chcę pójść o krok dalej, będę robić 2 zdięcia dziennie i wstawiać je na tego bloga. Możecie mi pomóc. Wysyłajcie mi tematy na jakie mogę je robić. ;)  


------------------------------------------------------------------------------------------------------
,,Negatywne myślenie zwalczaj marzeniem naprawdę do szczęścia nie trzeba wiele" 



1 komentarz:

  1. Ja poproszę zdjęcie pt BAJKA ;)
    Trzymam kciuki, ćwiczenie bowiem czyni mistrza!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy ;) Zapraszam do odwiedzania mnie częściej ;) Maz jakieś specjalne zamówienia na zdjęcia? Pisz!